Privind Sectorul de publicitate – omul caracatiță în publicitate

Răspunsul la această cerere este amânat. Conform legii Consiliul Concurenței ar fi trebuit să vă răspundă propmt si către (detalii)

Către Consiliul Concurenței,

CERERE
Conform Legii nr. 982/2000 privind accesul la informație, solicit următoarele informații de interes public:
Sectorul de publicitate din Republica Moldova, în special mun.Chișinău preluat de o singură persoană, Andrei Jicol – omul caracatiță în publicitate, iar această infomrație reiese din multiplele infomrați furnizate de mass-media loaială doar cuiva...celui care susține și în continuare anumiți lideri...
Iată ce se poate desprinde din informațiile oficiale, faptul că, începînd cu toamna anului 2020 mai marii monopoliști ai sectorului de publicitate(Andrei Jicol & Co), care au acumulat averi ascunse prin diferse metode “de șmecher”, avînd panouri de publicitate cu 3 etaje chiar în centrul orașului, multiple dosare în instanțele judecătorești pe motiv că nu dețin legal anumite construcții/panouri de publicitate au început un atac asupra jucătorilor mici de publicitate, care au segmentat panouri de publicitate, fie 2-3 panouri și mai mult, și care n-au fost scoase/evacuate de autorități pe motiv că dețin legal aceste construcții de metal, iar monopolistul a fost scos/evacuat de pe străzile centrale ale orașului, chiar și cu cele 3 etaje de panouri.
Ce pași a întreprins cetățeanul Republicii Moldova care a “abuzat” practic sectorul de publicitate mai bine de 15-20 de ani, totul sub formă de poveste, dacă se poate dragă cititor, le luăm pe rînd:
1. La început omul a lucrat la o companie de publicitate. Apoi, cu pași mici și-a tras el singur o companie, iar apoi a procurat alte cote-părți din mai multe companii.
2. Văzînd că nu prea merge afacerea, omul/cetățeanul a zis: hai să fac o companie care să le adune pe toate și eu singur să decid ce și cui să-i vînd. Zis și făcut, în anul 2009 ia ființă compania Trendseter SRL, companie ce este în final ca un operator, într-un cuvînt, este compania care împarte banii, fluxurile financiare, iar toate astea se duc practic direct în buzunarul cetățeanului Jicol Andrei. Despre ce se povestește: toate companiile de publicitate, chiar și cele unde Jicol Andrei are cote de 20%, 30%, 50 % are contract cu Trendseter SRL, iar aici intră practic toate companiile din sector, avînd prețuri speciale. De exemplu, vine un gigant/o companie străină, fie un investitor, fie alt agent economic pentru a se promova, atunci în așa fel e organizat procesul că într-un final toți trec/semnează contracte de promovare prin compania Trendseter SRL, companie ce repartizează comenzile, dar și fluxurile financiare, sigur dacă nu cumva a organizat în așa fel că, nici Consiliul Concurenței încă nu a înțeles, iar asta e foarte rău…

3. O altă companie cu care se mîndrește Jicol Andrei este și Media Gallery SRL, companie ce este parte a lanțului său de panouri publicitare, iar el, deține la moment 33% din această companie, cu siguranță la mijloc mai este și altceva…comisionul către Trendseter SRL, acesta fiind arătat probabil în contractele dintre aceste două companii, și nu doar.

4. O altă tentaculă a omului Andrei Jicol utilizată pentru manipularea clienților și utilizarea panourilor publicitare – companie ce îi mărește numărul de suprafețe care pot fi date în chirie. Un exemplu este și faptul cum utilizeaza așa-zisul om de afaceri partenerii și cum se ascunde după diverse mișcări – în realitate fiind monopolistul NR.1 de piața de publicitate.
Asta o vedem dintr-o informație publică,
http://old.cec.md/files/files/Alegeri_pr... , unde se arată cum persoana fizică a contractat 1750 de spațiu publicitar de la Trendseter SRL, ca pînă la urmă să fie utilizate alte cîteva tentacule (companii intermediare), fapt cel slujesc pe Jicol Andrei.

5. Lista de comapanii nu se oprește aici, sigur acest lanț este cu mult mai mare, iar mai mare este și lanțul de panouri, remodelate, refăcute, o parte evacuate de către autoritățile locale, iar acest aspect de evacuare și ridicare a panourilor în trei etaje a stîrnit nemulțumirea cetățanului Jicol Andrei, omul gata, nu mai are spații pe care să le ofere partenerilor săi. În acest caz, Andrei Jicol încearcă prin diverse metode să utilizeze toate platformele politice, solicale, economice etc. pentru a crea o bulă de aer/vacuum, în fel și chip creînd condiții de menținere a afacerii-monopol.
6. Cum credeți că acest lucru e posibil? Sigur dacă mai creezi tu, și singur ești membru al cîtorva asociații obștești, un fel de paravan al protejării investițiilor și intereselor. Omul și-a creat și este membru la 3 asociații obștești, asociații sub umbrela cărora cetățeanul se ascunde și încearcă să-și lobeze interesele. Iar asta reise din mai multe interese, unul dintre care este clar înțeles și nume, din faptul că, a fost numit membru al grupului de lucru privind elaborarea Regulamentului de publicitate din mun.Chișinău. Sigur aici urmează organele de drept să intervină și să vadă legalitatea acestui personaj activînd într-un grup de lucru unde el singur ba își scrie regulile de joc, ba la diverse intervenții publice spune că deja nu mai este bun Regulamentul de publicitate, fie cu ajutorul altui consilier organizează altă rundă de dezbateri publice privind modificarile la regulament, creînd impresia că actele propuse nu sunt corecte, iar pe de altă parte se tergiversează procesul pentru a putea activa în condiții incerte și de acaparare a fluxurilor fiananciare de pe piața de publicitate.
7. Și faza 3 pe care o face omul, încearcă să arunce cu pietre în APL prin care invocă aspecte de ilegalitate, chiar în contextul în care el singur face parte din grupul de lucru sus-numit. Iar pe de altă parte atacă concurenții și agenții economici care nu fac parte din asociațiile obștești, dar care nu au nici contracte cu Trendseter SRL, prin intermediul căreia curează toate contractele și toate fluxurile financiare. Într-un cuvînt, cum zice zicala, cine nu este cu mine, atunci e împotriva mea, iar cei care nu sunt cu omul, el pur și simplu îi nimicește, fie le cumpără cote-părți din companii, după exemplul arătat mai sus.
Cîteva date interesante și de neprețuit utilizatorilor/cititorilor:
1. Sursa: http://www.audiovizual.md/files/MEGARADI...

Cum poate o companie cu un capital de 5400 lei să investească 60 000 euro și respectiv, după caz, 75 000 euro? De unde credeți?

Dacă la început compania a avut doi investitori cu cîte 50% fiecare, acum din datele ofiale vedem că Jicol Galina deține 80 % din ocmpanie. Iată cam după acest model dl.cetățean pe nume de familie MONOPOLISTUL sechetrează afacerile prietenilor.
Sursa https://www.mold-street.com/?go=news&amp... arată că Andrei Jicol este unul din cei mai mari agenți care a cîștigat și la alegeri,

Mariana Rață arată într-o investigație (https://www.investigatii.md/ro/investiga... ) semnată chiar de ea, faptul “cum au “plimbat” unii candidați la prezidențiale banii electorali dintr-un buzunar în altul, evidențiind și compania Trendseter SRL, precum și alte companii pe care le deține Andrei Jicol.

Andrei Jicol este un susținător aprig și pentru alte platforme electorale, iar aceste platforme acum îi apără interesele, iar asta clar reiese din discuțiile murdare cu “spume la gură” a consilierilor municipali din cadrul PAS. Andrei Jicol a susținut aprig campania electorală a acestei platforme, iar asta o vedem din rapoarte oficiale, că neoficiale sigur e mai mult…
(http://alegeri.md/w/Finan%C8%9Barea_camp... ).

Într-un cuvînt cetățeanul și așa-zisul om de afaceri cum îl titrează tot susrsele create de el, nu este altceva decît o persoană cu interese ascunse și care utilizează investițiile făcute prin diverse metode. Cele politice prin partenerii pe care ia finanțat, cele de lobby prin partenerii din asociațiile obștești etc., dar și mai rău că utilizează canale media care să ducă gîndul opiniei publice în alt punct de vedere, pentru a distorsiona situația și a-I face lui pe plac, iar asta pînă la urmă e manipulare grosolană, și într-un final monopolizarea unui sector de business pe care trebuie să-l mențină cu orice preț.

Rog să precăutați aceste date, dacă cei care urmează s-o facă se eschivează în a se autosesiza, probabil din anumite motive.
Doresc ca informaţiile solicitate să îmi fie furnizate în format electronic.

Vă mulţumesc,

anaJustiţie,Justice,Юстиция