Notificarea OT Chișinău a Cancelariei de Stat privind Decizia Consiliului comunal Ruseștii Noi nr. 3/4 din 12 aprilie 2022

Răspunsul la această cerere este mult peste termen. Conform legii, în oricare circumstanţe, Cancelaria de Stat a Republicii Moldova ar fi trebuit să vă răspundă până acum (detalii). Vă puteţi plânge către cerând o revizuire internă.

Ialovenionline.md

Către Cancelaria de Stat a Republicii Moldova,

CERERE
Conform Legii nr. 982/2000 privind accesul la informație, solicit următoarele informații de interes public:
- Notificarea OT Chișinău a Cancelariei de Stat privind Decizia Consiliului comunal Ruseștii Noi nr.3/4 din 12 aprilie 2022 Cu privire la consultarea cetățenilor (cu privire la includerea comunei
Ruseștii Noi in componența municipiului Chișinău.)

Doresc ca informaţiile solicitate să îmi fie furnizate în format electronic.

Vă mulţumesc,

Ialovenionline.md

Cancelaria de Stat a Republicii Moldova

-----Исходное сообщение-----
От: Lilia Cazac <[adresă de email]>
Отправлено: 26 мая 2022 г. 11:09
Кому: petitii <[adresă de email]>
Тема: Fwd: cerere Acces la informaţie - Notificarea OT Chișinău a Cancelariei de Stat privind Decizia Consiliului comunal Ruseștii Noi nr. 3/4 din 12 aprilie 2022

Va rog să inregistrati si se va examina conform cadrului normativ.

arată secţiunile citate

Cancelaria de Stat a Republicii Moldova

Bună ziua!

Cancelaria de Stat informează că solicitarea Dvs. a fost înregistrată cu nr.13633.

Totodată Vă comunicăm că , în conformitate cu art.75 alin.(1) din Codul administrativ al Republicii Moldova, petiţia trebuie să conțină numele, prenumele, domiciliul și să fie semnată de autor, iar în cazul petiţiei în formă electronică - semnătura electronică.
Iar conform art.76 alin.(2) al codului menționat „Dacă petiţia nu corespunde cerinţelor prevăzute la art.72 alin.(3) sau art.75 alin.(1) lit.c)–e), solicitantului i se indică asupra neajunsurilor şi i se acordă un termen rezonabil pentru înlăturarea lor. În cazul în care petiţionarul nu înlătură neajunsurile în termenul acordat, petiţia nu se examinează”.

Solicităm înlăturarea neajunsurilor în termen de 10 zile.

Cu respect,
Direcția managementul documentelor și petiții
Tel. : 022-250-402,022-250-383.
e-mail: [adresă de email]

arată secţiunile citate